Výhody deaktivácie EGR ventilu: zníženie spotreby, lepšie spaľovanie, predĺženie životnosti turba, lepší jazdný komfort, zníženie záťaže motora.
Profesionálnou úpravou Vám nastavíme otáčky, pri ktorých sa vstrekuje palivo pri zohriatom motore. Toto riešenie je trvalé.
Posunieme radenie 4,5,6 pripadne 7 prevodu tak, aby
prevodovka motor nepodtáčala, tým odstránime neskorú
reakciu prevodovky.
▶Pri rýchlosti 50-60 km/h bude prevodovka
radiť pokiaľ sa jedná o 6rýchlostnu prevodovku 4 prevod, 7 rýchlostná 5 prevod. Odstráni sa podtáčanie motora, čo malo za následok rýchlejšie opotrebovanie motora, zotrvačníka.
▶Upravíme rýchlosť preradenia, čím
dosiahneme svižnejšie
preradenie rýchlosti (radenie prevodovky je plynulejšie)
Taktiež je možné softvérovo upraviť :
– Launch control
– obmedzovač otáčok
– obmedzovač krútiaceho momentu
Problém sa týka väčšiny vozidiel značiek AUDI a VW od roku výroby 2015, ktoré sú vybavené riadiacou jednotkou motora MD1 alebo EDC17CP54.
Mazací tlak oleja je z výroby elektronicky regulovaný, avšak nastavený na nebezpečne nízke hodnoty. Tento nedostatok môže negatívne ovplyvniť správne mazanie motora, najmä počas deakcelerácie a pri voľnobehu.
Softvérovou úpravou dokážeme efektívne vyriešiť problém nízkeho tlaku oleja, a to nielen pri spomínaných situáciách, ale aj v celom rozsahu otáčok motora. Úprava zabezpečí:
-Optimálny mazací tlak oleja vo všetkých otáčkach
-Správne mazanie a ochranu motora
-Výrazné zlepšenie zvuku motora
-Predĺženie životnosti motora.
Tento zásah je kľúčový pre prevenciu poškodenia motora a zabezpečenie jeho spoľahlivej prevádzky.